Vi har spidskompetencen til Horeca branchen

Vores kundetilpassede koncept inden for Horeca branchen lader kunderne fokusere på deres egen primære forretning, og vi tager os af alt omkring bogholderi og administration

Vores engagerede og dygtige medarbejdere varetager bogføring, lønafregning, betalinger og budgettering. Vores kunder betragter os som deres eksterne økonomiafdeling, hvor vi tager hånd om administrative opgaver af enhver karakter og overfor stort set alle kontaktflader, som en virksomhed har rent administrativt.

Vore medarbejderes indgående kendskab til de anvendte IT-systemer gør, at vi i høj grad integrerer vore kunders IT-systemer med vores bogføringssystem til alles fordel, og samtidigt minimeres tidsforbruget og risikoen for fejl.

Specialister med dybdekendskab

For at give dig en dybere faglig kompetence har vores team dannet sin egen afdeling. Vores medarbejdere består af dedikerede fagfolk med mange års erfaring inden for regnskab, IT og forretningssystemer. Vi vil gerne høre fra dig og hjælpe i processen med leverandørvalg.

Jeg vil vide mere!